Laura - Fitness pro ženy

LAURA fitness
Rooseveltova 19
669 02 Znojmo

E-mail:info@laurafitness.cz
Tel. fitness: +420 737 531 800
Tel. trenér: +420 737 818 425

Rozvrh cvičení

Rozvrh cvičení od půlky září uveden níže.

V našem FITNESS sále vám nabízíme tyto formy cvičení:

  • Kruhový trénink
  • Kruhový trénink XL
  • Funkčního tréninku s gumami

V posledních letech nastal velký bum v různých skupinových formách cvičení, ať už to nazveme KRUHOVÝ TRÉNINK, FUNKČNÍ TRÉNINK, TABATA, TOTAL BODY WORK OUT (TBW), MOVE IT, BODYFORMING .......... Ať už nazveme cvičení jakoliv, jde především o pohyb, který bude přínosem pro cvičící. Každá forma představuje, už jen drobnou odchylku, a může tak sedět jednomu člověku více a druhému méně.

Dost často slýcháváme názor od žen, které někde cvičily např. kruhový trénink, že kruhový trénink je tzv. "masakr", a že z toho po cvičení člověk nemůže 3 dny pořádně chodit. Vše ovšem záleží na nastavení přijatelné zátěže pro daný organismus v samotné cvičební lekci. Čím menší počet cvičících a kvalitnější instruktor/ka, tím větší pravděpodobnost, že vhodněji procvičíte své tělo, Důležitá je také komunikace o svém momentálním fyzickém stavu s instruktory během cvičení, či nejlépe před hodinou. 

Jsme přesvědčení, že většina z vás si u nás může kruhový trénink bezpečně zacvičit. Našim heslem není: "potit krev" nebo heslo typu "jít na krev". My preferujeme, abyste v hodině procvičily tělo,  vnímaly tělo a posouvaly se postupně dál. Nechceme, abyste byly díky nevhodnému cvičení, pohybově či svalově vyřazeni z běžného života na několik dní (např. dlouhá svalová bolest, oteklé koleno, bolest zad .....). Prostě a jednoduše být díky tomuto cvičení fit, a být schopni se s lehkostí, a přitom pevností pohybovat sebevědomě mezi ostatními lidmi v běžném životě.

 V sálovém cvičení v našem studiu, které je nejčastěji prezentováno pod názvem KRUHOVÝ TRÉNINK, se snážíme zapojit co nejvíce svalů, vycházet z co nejvíce možných cvičebních úhlů a pozic. Tak abychom nahradily přirozený pohyb, který nám v 21. století tolik chybí. Snažíme se tedy, aby naše cvičení bylo co nejvíce funkční (tím se dá hovořit o tzv. funkčním tréninku), a zapříčinily tak situacím, které mohou nastat, pokud se člověk dlouhodobě "nehýbe". V poslední době je totiž čím dál častější jev, že díky dlouhodobé pohybové nečinosti si můžeme při různých pohybových aktivitách spíše ublížit. Jako např. v létě pojedeme na vodu - bolest zad z pádlování, půjdeme si zaběhat - oteklé koleno (meniskus), jízda na kole - bolest krční páteře či beder ....... Pravidelným cvičením kruhového tréninku (funkčního tréninku) je vaše tělo připravenější na různé fyzicky náročnější situace v běžném prostředí okolo vás.

V našem studiu se zaměřujeme především na správné provedení techniky (už tím se dá také mluvit o funkčním cvičení), a snažíme se, abyste měly možnost postupně zvyšovat náročnost daných cviků tak, aby vaše tělo zvládalo tento progres zcela přirozeně, a vy přitom měla také možnost vnímat, co a jak cvičíte.

Chceš-li něco změnit, změň to.

              Chceš-li změnit své fyzické já, změň ho!

 

Rozpis otevřených lekcí ve FITNESS SÁLE:                                                                         

 
Pondělí: KRUHOVÝ TRÉNINK  18:30  -  JOGA 18:40
                                                                                                              
 
Úterý: FUNKČNÍ CVIČENÍ S GUMAMI  18:20
                                                                                                  
 
Středa: FUNKČNÍ CVIČENÍ S GUMAMI 8:00   -   KRUHOVÝ TRÉNINK XL 18:30
                                                                           
                                                                                                       
Čtvrtek: FUNKČNÍ CVIČENÍ S GUMAMI 18:20
                                                                                                          
 
Pátek: KRUHOVÝ TRÉNINK 8:10 
                                                                                                            
Kruhové tréninky XL vede Blanka, Funkční cvičení s gumami a Kruhový trénink vede Marek.                            
                                                                                                                                  

Jakou lekci si vybrat?

Dlouho jsem necvičila a chci se postupně dostat do formy.

- ideální FUNKČNÍ CVIČENÍ S GUMAMI, kde se naučíte základní cviky, které mohou postupně přecházet k náročnějším.

- vhodným je také KRUHOVÝ TRÉNINK XL, který je určen pro ženy s vyšší váhou a ty, které začínají

 

Chci se hýbat, nemám omezení a chci procvičit tělo.

- vhodný je KRUHOVÝ TRÉNINK - intenzivnější (lidé již mají základy správného cvičení, anebo je mohou získat právě zde) 

Vše je však o komunikaci s instruktory, kterým, když sdělíte, že chcete např. ještě intenzivnější nebo naopak méně náročný cvik (např. s ohledem na kolena), tak vám rádi ukáží jiný nebo vás více ohlídají, aby se vaše kondice opravdu zvyšovala. Vy  můžete vycházet především ze svých časových možností, a jít si tak zacvičit prakticky na jakoukoliv hodinu.

Rezervace online

Rezervace Fat MagicRezervace VitalitaRezervace RolleticRezervace Kruhový trénink

Provozní doba recepce
PO 14.45 - 20.00
ÚT 14.45 - 20:00
ST 15.45 - 20:00
ČT 15.45 - 20:00
            
SO             
NE

                    

Přes letní prázdniny je recepce v provozu dle cvičebních hodin.

Sálové lekce a individuální hodiny jsou provozovány i mimo uvedenou dobu provozu recepce.

 

 


 


 

Mapa webu | RSS kanál | Administrace | Realizace, grafika Perega - Renata Halbrštatová, 2011 | Redakční a rezervační systém, webdesign Mouser.cz, 2011