Laura - Fitness pro ženy

LAURA fitness
Rooseveltova 19
669 02 Znojmo

E-mail:info@laurafitness.cz
Tel. fitness: +420 737 531 800
Tel. trenér: +420 737 818 425
Novinky

Rozpis cvičení ve studiu po Vinobraní!

Více

Jóga s Míšou pondělky v 18.40!

Více

 Kruhový trénink XL od středy 26. 9. v 18.30 s Blankou!

Více

Reference

Můj příběh

Než jsem měla děti, tak jsem chodila pravidelně 3 x týdně do klasického fitness na stroje (pás, cross. trenažér, stepper, méně však veslovací trenažér ( z toho docela bolela záda). Trávila jsem tam i 2,5 hodiny. Taky jsem zkoušela vacushape, tento druh cvičení byl zaměřen na dolní partie. Břicho a ruce jsem měla slabé, navíc mě trápily už několik let bolesti zad (mám také mírnou skoliozu). Po prvním dítěti jsem cvičila občas doma podle videí, ale brzy mě to přestalo bavit. Během druhého těhotenství jsem přestala cvičit úplně. Po porodu jsem měla minimum svalové hmoty, nadváhu, silnou únavu a stres.

Půl roku poté jsem se rozhodla, že zase začnu cvičit. Do Laury jsem přišla, protože je blízko mého bydliště. O kruhovém cvičení jsem nevěděla nic. První hodiny byly těžké, ale brzy se dostavily výsledky a mě to motivovalo. Za jednu hodinu intenzivní posílení celého těla. Začala se mně navracet svalová hmota, a já se cítila mnohem líp - fyzicky i psychicky. Vyhovuje mně dozor zkušeného trenéra, který mně pomůže, abych cvičila správně a nebolely mně záda nebo kolena.

Nyní chodím 1-2 x týdně na kruhové cvičení a 1 x na pilates. Přínosy: po roce cvičení méně tuku, více svalů, pevný střed těla a větší flexibilita. Pomáhá mně to při běžných činnostech: zvedání dětí, úklid, práce na zahradě. Záda už mně nebolí a únava je také pryč. V neposlední řadě jsem se naučila správně dýchat. Dostala jsem hodně informací o fungování těla v běžném životě. Ve cvičení budu i nadále pokračovat, co bych ještě chtěla zlepšit je mé stravování - bílá mouka a cukr mně fakt štve!

Únor 2018, Sába

 

 

Poznámka rehabilitační lékařky

Před několika měsíci jsem se seznámila s novinkou Fit vibe. Technické parametry a zobrazení přístroje poskytují informační letáky, já se mohu zaměřit na přínos, jímž je tento typ cvičení výjimečný.
Při většině běžných posilovacích cviků zapojujeme svaly, které jsou přetěžované v každodenním životě a jsou tedy zkrácené (prsní svaly, zadní plocha stehen, zádové svaly) toto pak vede k opakování stejné chyby.
Svaly s tendencí k ochabování známe důvěrně všichni - jsou to zejména svaly břišní a hýžďové. Posílit je v posilovně je velmi obtížné, jejich aktivitu přebírají rády svaly s tendencí k přetěžování. Vyvíjí se a prohlubuje tedy dysbalance - ochablé svaly dále ochabují a přetížené se dále zkracují. Zakládá se tak situace pro rozvoj chronických bolestí zad i šíje, tenisový loket, nestabilitu kolenního kloubu apod.
Situaci dále komplikuje přítomnost drobných svalů mezi obratli, které stabilizují vždy dva sousední obratle, aby například při prudkém pohybu - zakopnutí nedošlo k výhřezu ploténky. Tyto svaly vědomě posílit nelze vůbec, pouze reflexně, tedy pohybem na nestabilní ploše, kdy pracujeme se vzpřimovacími reflexy.
Cvičením na vibrační plošině jsme nuceni neustále korigovat zaujmutou polohu a udržovat rovnováhu, činíme tak reflexně, protože potřebujeme zareagovat co nejrychleji. Používáme k tomu právě ty svaly, které v činnostech všedního dne a vědomých aktivitách zapojit nedokážeme.

Ve Znojmě, 19.4.2O11, MUDr.Marcela Půčková

Názor lékaře – gynekologa

K pilates jsem na začátku přistupoval s lehkou nedůvěrou. Poměrně brzy jsem však zjistil, že jde o nečekaně, překvapivě komplexní cvičení. Spojuje prvky jógy, aerobního cvičení, posilování i protahování. Vzhledem k časovým možnostem se pilates věnuji pouze 1x týdně, ale i tato frekvence postačuje k tomu, abych na sobě pozoroval pokrok ve smyslu všech uvedených prvků.

Očima mé odbornosti se pilates jeví ideálním cvičením pro každou věkovou kategorii žen. Důrazem na dokonalé zvládnutí dechu a ovládání svalů "pevného středu" těla může mladší ženu velmi dobře připravit na porodní děj. Starší ženě pak významně pomůže v prevenci a léčbě močové inkontinence, stejně jako defektů způsobených ochablým svalovým dnem pánevním. Lze spekulovat i možný vliv na některé formy neplodnosti.

Ve Znojmě, 2. 5. 2011, MUDr. Petr Půček

Názor lékařky

Jako lékařka v Sanatoriu pro bolesti v zádech MUDr. M. Podlipného ve Znojmě se každodenně setkávám s lidmi, kteří mají problémy s pohybovým aparátem, zejména s bolestmi v zádech. Kromě naší rehabilitační péče všem našim pacientům doporučuji pravidelné cvičení.

Jen málokdo z nás se přinutí ke cvičení doma, proto je vhodné si najít čas a zajít si na cvičení do zařízení, které je k tomu určeno a patřičně vybaveno. Jedním z takovým zařízení je určitě fitness LAURA.

Pro bolesti v zádech -velmi častému civilizačnímu onemocnění - je vhodné cvičení Pilates či jóga. Obojí je určeno pro všechny věkové skupiny, ženy i muže. Posiluje nejen tělo, ale i duši, naučí správnému dýchání, upevní správné pohybové stereotypy.

Já sama navštěvuji cvičení Pilates nejen proto, abych se přesvědčila, že to, co doporučuji svým pacientům, je opravdu přínosné a příjemné. A navíc se zde setkáte nejen s laskavými a erudovanými lektory, ale i s hezkým a dobře vybaveným prostředím.

Znojmo 4. května 2011 MUDr. Jana Korecká

Vyjádření odborného fyzioterapeuta

Cvičení Pilates ve fitness studiu Laura je velmi dobré, efektivní cvičení pro držení našeho těla a zapojení svalů při jednotlivých pohybech. Pilates vedou zkušení lektoři, kteří se snaží cíleně dávkovat obtížnost na danou skupinu, dohlíží na přesnost provádění jednotlivých cviků, které jsou prováděny při opakované dechové gymnastice. Cílem Pilates je protažení a posílení svalstva přesně určenými cviky, které jsou taktéž velmi vhodné i pro pacienty, jako následné kondiční cvičení navazující na odborné fyzioterapeutické cvičení. Široké spektrum cviků Pilates je dobré pro každého, kdo má snahu svůj pohybový aparát udržovat v dobrém stavu.

Ve Znojmě 11. 5. 2011 Mgr. Pavla Dubovská, odborný fyzioterapeut

Vyjádření ortopeda

Pilates je vhodné cvičení pro lidi v jakémkoliv věku. Pomáhá cvičit a stabilizovat hluboké zádové svalstvo, zpevňuje břišní stěnu a pánevní dno. Obnovuje tak fyziologické zakřivení páteře ve frontální rovině a dále protahuje zkrácené svalové skupiny v oblasti kyčelních kloubů a dolních končetin.

Většinu pracovní doby trávím na operačním sále ve vzpřímené nefyziologické poloze a pokud nemám pravidelný dostatečný pohyb, trpívám mírnými chronickými bolestmi bederní páteře. Proto myslím na svoji kondici a zdravý stav pohybového aparátu. Za pomoci erudovaného trenéra v Laura Fitness se mi daří díky cvikům Pilates těmto problémům předcházet. Toto cvičení by mělo probíhat alespoň 1-2 x týdně.

Ve Znojmě dne 11. 5. 2011 MUDr.Bárta, ortoped

Rezervace online

Rezervace Fat MagicRezervace VitalitaRezervace RolleticRezervace Kruhový trénink

Provozní doba recepce
PO 14.45 - 20.00
ÚT 14.45 - 20:00
ST 15.45 - 20:00
ČT 15.45 - 20:00
            
SO             
NE

                    

Přes letní prázdniny je recepce v provozu dle cvičebních hodin.

Sálové lekce a individuální hodiny jsou provozovány i mimo uvedenou dobu provozu recepce.

 

 


 


 

Mapa webu | RSS kanál | Administrace | Realizace, grafika Perega - Renata Halbrštatová, 2011 | Redakční a rezervační systém, webdesign Mouser.cz, 2011