Laura - Fitness pro ženy

LAURA fitness
Rooseveltova 19
669 02 Znojmo

E-mail:info@laurafitness.cz
Tel. fitness: +420 737 531 800
Tel. trenér: +420 737 818 425
Novinky

Rozpis cvičení ve studiu po Vinobraní!

Více

Jóga s Míšou pondělky v 18.40!

Více

 Kruhový trénink XL od středy 26. 9. v 18.30 s Blankou!

Více

Pilates

Co je to Pilates?

Pilates je cvičení zaměřené na posílení hlubokých svalů břicha, zad a svalů pánevního dna, vedoucí ke zlepšení síly a flexibility svalů a pohyblivosti kloubů. Zahrnuje jak velice jednoduché cviky pro začátečníky, tak i komplexní, těžká cvičení určená pro velmi pokročilé cvičence.

Cvičení Pilates

Metoda Pilates je vhodná pro každý věk a pro jakoukoli úroveň fyzické zdatnosti. Nejvyšším cílem v Pilates je vybudovat silný a stabilní střed těla. Dalším speciálním rysem Pilatovy metody je současné posilování a protahování svalů. Síla a pružnost tak zůstávají v rovnováze. Důležité je také správné dýchání, podporující účinek všech Pilates cviků. A v neposlední řadě si opravdu "uvědomíte své tělo".

 

 

Nový kurz PILATES pro začátečnice!

Kurz Pilates pro začátečnice bude zahájen v půlce září 2018 (po Vinobraní).

Máte-li o cvičení Pilates zájem kontaktujte nás e-mailem:

info@laurafitness.cz nebo tel. 737 818 425.

Cena kurzu je počet lekcí např. 18 lekcí (dle svátků) x 80,-Kč. Během kurzu je možné si 3 x lekce omluvit a nahradit v jiný termín. Přesný den a hodinu lekce budeme vědět cca začátkem září, dle rozvrhu pokročilých.

 

Co můžete při pravidelném a správném cvičení od Pilates očekávat?

  • silný a stabilní střed těla

  • zformování postavy – štíhlé břicho

  • pevné a štíhlé svalstvo, především svaly břicha, zad, paží, stehen

  • výrazně zvýší ohebnost a flexibilitu

  • zlepší funkčnost kloubů, zejména kyčelních, ramenních, kolenních…

  • zlepší držení těla a odbourá bolesti zad

  • vyrovnává svalové dysbalance

  • zlepší koncentraci, koordinaci a rovnováhu

  • naučí lépe využívat dýchání, zvýší kapacitu plic

  • působí na prevenci inkontinence

  • odbourává stres

  • zlepší uvědomění si vlastního těla a těla v pohybu

  • zvýší výkonnost při jiných sportovních aktivitách

  • odstraní svalové křeče

  • zlepší tok lymfy

Pro koho je Pilates vhodný?

  • pro ženy po porodu

  • pro lidi se sedavým zaměstnáním

  • pro člověka s dysbalancí pohybového aparátu

  • pro seniorky

  • vhodná pohybová aktivita při osteoporóze a dalších civilizačních chorobách

  • pro sportovce – jako doplněk ke sportům a pohyb. aktivitám, především tam, kde je opomíjena složka kvalitního strečinku a zapojování hlubokých svalů

 

 

Rezervace online

Rezervace Fat MagicRezervace VitalitaRezervace RolleticRezervace Kruhový trénink

Provozní doba recepce
PO 14.45 - 20.00
ÚT 14.45 - 20:00
ST 15.45 - 20:00
ČT 15.45 - 20:00
            
SO             
NE

                    

Přes letní prázdniny je recepce v provozu dle cvičebních hodin.

Sálové lekce a individuální hodiny jsou provozovány i mimo uvedenou dobu provozu recepce.

 

 


 


 

Mapa webu | RSS kanál | Administrace | Realizace, grafika Perega - Renata Halbrštatová, 2011 | Redakční a rezervační systém, webdesign Mouser.cz, 2011